lørdag 14. mai 2011

Back to the Future

Når jeg kommer hjem fra en ferie, blir jeg alltid fasinert av hvor liten verden har blitt. Det er få steder som er lenger unna enn et døgn eller to. Våre forfedre og mødre var kanskje ikke utenfor bygda si. I går på denne tiden var vi på jakt etter et sted å spise lunsj på Manhattan!





Men man glemmer samtidig hvor langt det er til USA. Vi dro fra hotellet i New York 15:15 og var først hjemme kl 13 - dagen derpå. 16 timer 'tilbake til Fremtiden'.

Hva har vært høydepunkter på turen?
For meg var besøket i nasjonalarkivet et høydepunkt, sammen med besøk til Capitol og debatt i representantenes hus. Tett fulgt av baseballkamp.

Mette?
- for meg var Yankee-kampen bra. Jeg synes også det var morsomt å se Obama-opptoget, og Jo Biden i Capitol.

Sykkeltur, cupcakes...

Lincoln assasination turen var morsom

... Det meste var altså bra. Nok en svært vellyklet tur.

Takk til turoperatørene (takk for den)


- Posted using BlogPress from my iPhone


Location:Lysehagan 71, 0383 oslo

Ingen kommentarer: